Skip to main content

Probleem is nog steeds aktueel, om de paar dagen komt dit weer terug en verdwijnt weer. Hele avonden niets te verzenden en de dag erna loopt het weer goed, zonder dat ik ook maar iets veranderd heb.

 

Rara waar komt dat door?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Hoi @Robthunderbird user, welkom. 

Wat een bijzonder verhaal. Ik herken het niet. Of het werkt, of niet. Je hebt wel al de instellingen langsgelopen? En heb jij ook contact gehad met Thunderbird hierover? Wat zeggen zij? Ik heb namelijk geen idee waardoor het kan komen. 


Alle settings gisteravond langsgelopen, niets fout (noch veranderd) maar zenden werkte niet. Mails toen maar in concepten geplaatst en vanavond weer op “send” gedrukt - gingen meteen weg zonder foutmelding.

Wederom vanavond exacte dezelfde settings als gisteravond toen het niet werkte, er is niets aan mijn computer veranderd in die tijd.


Als je dit probleem weer krijgt met Thunderbird. Wil je dan eens testen of je via de webmail wel kan verzenden? Zo ja, dan zit het in Thunderbird. Lukt dat ook niet, dan is er meer aan de hand. 


Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er daarom van uit dat het probleem niet weer is voorgekomen.