Skip to main content

Hebben ons huis verkocht. Hebben een nieuwbouw gekocht. De tussenliggende periode, ongeveer 8 maanden,willen wij een vakantiehuisje huren en de post door laten sturen naar vrienden. Belangrijk is dat ik mijn KPN (Web)mail kan blijven gebruiken. In het vakantiehuisje heb ik zeer waarschijnlijk wel internet. Hoe kan ik dit oplossen?

@AWM :

Webmail: Ga in jouw webbrowser naar:  https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp en inloggen met de gebruikersnaam + wachtwoord wat je ook in jouw emailprogramma gebruikt.

Je kunt ook gewoon met jouw emailprogramma emails blijven ontvangen & versturen, zelfs als je daar een andere provider hebt. Zie de informatie hieronder:

 


Super!!!  Alweer een zorg minder.


Alhoewel….. Ik heb dan wel mijn kpn compleet abonnement opgezegd als ik naar dat vakantiehuisje ga.

Óf moet ik nog iets aanhouden als abonnement, of een tijdelijke stop regeling, of….?

 


Hoi AWM, ik haak ook even in. 

Is die opzegging al rond? Ik hoop het niet, want dan zal je e-mailadres op een gegeven moment ook niet meer werken. 

Mocht de opzegging nog niet zijn verwerkt, bel dan even met ons op nummer 0800 0402 en laat die opzegging ongedaan maken. Als dat is gedaan leg uit dat je tijdelijk ergens anders gaat wonen en dat het e-mailadres belangrijk is. Dan kan die afdeling (Opzeggingen) het abonnement overzetten naar een zogenaamd E-mail only abonnement en dus niet opzeggen. Geef wel duidelijk aan per wanneer dit moet gebeuren zodat dit niet per direct ingaat.


Dank Alex, Het is nog niet zo ver dat ik opgezegd heb. De verhuizing is pas eind oktober maar ben reeds de mogelijkheden aan het onderzoeken wat er allemaal moet gebeuren tegen die tijd. Nogmaals hartelijk dank voor de uitleg. Het is mij nu helemaal duidelijk.  


Dus niet opzeggen, maar aanpassen naar een mail-only abonnement. 

Ik vraag me wel af... op welk adres ga je dit registreren? Het vakantiehuisje heeft geen eigen adres? En hoe doe je dat met je mobiele abonnement?


Als ik het goed heb begrepen kun je via de gemeente een tijdelijk postadres aanvragen bijvoorbeeld bij vrienden. Deze moeten er uiteraard wel toestemming voor geven bij de gemeente. Ik hoop dat ik dit ook kan doen voor o.a. KPN.


Ja, dat zal dan wel goed komen denk.


@AWM :

Inderdaad. Als dat op dat andere adres er een andere provider actief is dan moet je een “email only” abonnement aanvragen bij de KPN.


Willy, Alex en Nick hartelijk dank voor jullie informatie. Hier kan ik wat mee!!