Skip to main content

Vanuit het verleden heeft mijn vrouw altijd nog een tiscali mail-alias die ze echter helemaal niet meer gebruikt. Wel ontvangt ze daar in haar mailbox nog regelmatig meldingen over. Ik heb geprobeerd om in MijnKPN deze alias te verwijderen. Ik vind daar echer niets over deze alias en kan hem dus ook  niet  verwijderen. Wat is de oplossing?

Hoi @CeesAM. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat je dit e-mail graag wilt laten verwijderen. Ik zal voor je uitzoeken of dat mogelijk is. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres dat je wilt laten verwijderen achterlaten in het KPN Forum profiel? Het e-mail adres mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi Vikash, ik heb de gevraagde gegevens opgeslagen.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist zelf geprobeerd om te verwijderen. Helaas is dat niet gelukt. Ik heb het daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling en hoop dat het hun wel lukt om jouw @tiscali e-mailadres te verwijderen. Zodra ik meer weet kom ik er op terug.


Mijn collega's hebben het voor jou uitgezocht. Jouw @tiscali.nl emailadres is nergens te vinden in onze systemen. Er zijn wel @planet.nl en @kpnmail.nl varianten. Wanneer heb je het laatste mailtje hierop ontvangen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je geen mailtjes op het @tiscali e-mail adres ontvangt of dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!