Skip to main content

Geacht heer, mevrouw,

Toen kpn, lang geleden, tiscali overnam is mijn tiscali mailadres verloren gegaan.

Niet direct een probleem ware het niet dat dit gekoppeld is aan een domeinnaam zodat ik dat nu niet meer kan wijzigen (verstuurde code komt nooit aan)!
Mijn vraag is of ik (tijdelijk) mijn oude tiscali mailadres kan koppelen aan mijn kpn account zodat ik de wijzigingscode die naar dat adres wordt verstuurd kan ophalen.

Alvast bedankt voor uw hulp.

 

Met vriendelijke groet,

 

Leo de Visser

Bent u klant van KPN? Met een thuis abonnement? 


Ja met een thuisabonnement, al vanaf het moment dat tiscali door kpn werd overgenomen (2005).

 


Hallo @Leodev1945 

Log dan eens in met je KPN ID op deze link: KPN e-mail instellingen dan zie je een overzicht van jouw e-mailaccount(s)
Klik op jouw e-mailaccount en kijk of je het tiscali adres kan aanmaken als extra e-mailadres.
Dan wordt het een alias van jouw e-mailaccount.
Typ het hele adres incl. tiscali.nl in het invoerveld, dan verdwijnt kpnmail.nl vanzelf.


Hallo RBxx,

Ik kan in dat veld niets intypen. Er staat een overzicht van oude e-mailaccounts uit een ver verleden, maar ik kan daar niets invoeren!
Tiscali staat daar niet bij.


Hallo RBxx,

 

Ik heb het bij een ander kpn e-mail adres van mij geprobeerd en daar kon ik mijn oude tiscali adres wel toevoegen. Nu kijken of dat werkt :-)

Misschien was maximum aantal bij mijn hoofdadres van kpnbereikt!

Bedankt!


Graag gedaan @Leodev1945 .

Stuur even zelf een mailtje naar dat adres, dan weet je het meteen.

Succes!


Hallo RBxx,

Ja, werkt! Bedankt.