Skip to main content

Ik heb sinds kort geen toegang meer tot mijn webmail van Telfort. De Telfort site biedt geen toegang meer. Ik begrijp nu dat dat zou komen door overname en integratie door KPN. Echter geen bericht van ontvangen. Via KPN site kom ik niet verder als ik geen KPN ID aanmaak. Ik heb dat gedaan, maar dat levert niets op. Ik moet dan producten koppelen, maar het product Telfort mail komt daarbij niet voor.  Gekmakend! Ik betaal al 20 jaar voor een vast en betrouwbaar email adres (eerst Worldonline, daarnaTiscali, vervolgens Telfort en nu KPN?). Een trouwere klant kun je haast niet vinden. Graag ontvang iuk direct hulp bij toegang tot mijn mailbox. Ik ben al 2 weken bezig. Is inmiddels dringend.

Hoi Hderooij, wat lastig dat je niet meer bij je mail kunt komen :frowning2:

Probeer ook eens onze: webmail, daar de site van Telfort niet meer werkt. Mocht het niet lukken, dan kun je in MijnKPN het wachtwoord aanpassen. Je dient het e-mail pakket wel eerst te koppelen aan je KPN ID. Als je in je ID bent ingelogd, dan heb je bij het kopje "Producten" de optie "Product toevoegen". Onder "Thuis" staat onder andere: "Heeft u een e-mail abonnement of bent u niet thuis? Klik dan hier." Er zal dan om meer informatie zoals een klantnummer gevraagd worden die op de factuur en bankafschrijving staat. Let er wel op dat je klantnummer anders is, na de migratie vanuit de Telfort systemen. 

Hopelijk kom je er zo verder mee!


Reageer