Skip to main content

Ook ik heb in m’n enthousiasme bij het aanmaken van nieuwe KPN  mailaccounts abusievelijk twee aliassen aangemaakt onder één account. Deze aliassen hadden dus ook accounts moeten worden. Ze staan nu nog onder de account en zijn nog actief dus. 

Hoor graag hoe ik dit op kan lossen en wat ik als eerste moet doen. 
 

Mvg. 
Peter. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Peter D. Boersma 

Verwijder de 2 emailadressen, bel vervolgens met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) om de zogenaamde “reservering” van die emailadressen af te halen. Daarna kun je zelf die enailadressen weer aanmaken (nu als email-account).


Thx Willy

maar al gebeld met die klantenservice en daar zeggen ze niets van dien aard te kunnen doen. 
ook na de info dat ik dit al op het forum heb gezien. Dan moet u het maar doen via het forum was het antwoord. 


@Peter D. Boersma 

Merkwaardig want dat kan de klantenservice dus wel doen.

Via dit forum:

Verwijder de 2 emailaliassen. Vul jouw profiel volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” de emailadressen/-aliassen in kwestie. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Die kan van die emailadressen de “reservering” afhalen. En dan kun je daarna die aliassen weer opnieuw aanmaken, dit keer als emailaccounts. Helaas duurt het nog wel een paar dagen voordat een moderator reageert. De vragen worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld.


Nogmaals gebeld en deze medewerker kon het wel uit reservering halen!!

thx. 


@Peter D. Boersma 

Prima. Misschien was het iemand die nog niet zo lang bij de KPN werkte.