Skip to main content

Goedendag.

Ik wil graag kijken of ik een 2e mail adres aankan maken in KPN.

Alleen weet ik mijn standaard mail adres niet meer omdat  ik nooit gebruik maak van kpn mail.

Telefonisch krijg ik alleen maar links doorgestuurd en geen medewerker aan de telefoon. 

Graag hulp  hierbij.

 

Groetjes  fam braam

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.
 


Hoi @Mandy van eijk en welkom op het forum! Daar help ik je graag bij. Als je inlogt op je MijnKPN ga je naar Producten > Thuisdiensten > Informatie & Instellingen > E-mailaccount wijzigen. Daarna moet je weer met je MijnKPN gegevens inloggen en dan zal je zien wat je al bestaande e-mail adres bij ons is. 🙂 Voor het aanmaken van een tweede e-mail adres volg je dezelfde stappen, alleen kies je dan voor E-mail adres toevoegen in plaats van e-mail adres wijzigen. Ik hoop dat het hiermee lukt! 


Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat het met bovenstaande stappen gelukt is! Zo niet, laat het gerust weten. 


Reageer