Skip to main content

uitgaande en inkomende email werkt nog steeds niet ondanks de stappen

opslaan gegevensbestanden gebeurt ook anders 

wil graag hulp in “overnemen”; dit lukt mij echt niet

Is dit wel de KPN?


Dit is het forum van KPN. Geen chat, dus het kan even duren voordat u reactie krijgt. KPN medewerkers reageren hier meestal pas na een paar dagen. 

Op wat voor apparaat probeert u mail in te stellen? Mobiel? Tablet? Pc?


Hallo @Ad arnhem kun je via de webmail wel je mail afhandelen?

 


Beste beiden, dank voor jullie reacties. Het ging (!) om outlook op de PC. Inmiddels heb ik een zeer kundig en klantgerichte KPN medewerkster aan de telefoon gehad, die - het heeft een uur geduurd - het probleem heeft opgelost. Het was ernstig zoeken. Vraag niet hoe zij het gedaan heeft. Kwam ook nog bij dat ik de e-mail die ik relevant vind om te bewaren in e-mailmapjes heb geordend. Bij elle herstel waren deze mappen ineens verdwijnen. Was voor mij stress. Gelukkig weer gevonden. Wel een les om die “e-mails” ook elders te bewaren. Moet ik nog uitvinden ( kopiëren en naar een externe schijf ???)  .  Ik dacht dat dit idd een chatbox was. Maar nu weet ik het. Was wel super lastig om iemand aan de telefoon te krijgen. Maar goed uiteindelijk gelukt. Groeten


Hallo @Ad arnhem belangrijke mails die bewaard moeten blijven tevens uitprinten en opbergen.

 


@Ad arnhem 

Gebruik(te) je in Outlook alleen het IMAP protocol ? Om een kopie van alle email te hebben kun je in Outlook een extra account aanmaken dat met POP werkt. Zorg er dan ook voor dat dat POP account een kopie van alle emails laat staan op de (KPN) server. Op die manier heb je altijd een kopie van Postvak In in Outlook.