Skip to main content

Hallo,

 

Ik gebruik Thunderbird voor de mail (POP3). We hebben Concepts adressen. Sinds vanavond kan ik geen berichten meer versturen. Mail komt nog wel binnen. Kan er iets verkeerd staan in de instellingen voor de uitgaande server?

Welkom op het forum @Appie100. Wat gebeurt er als je mail probeert te sturen, blijft het in de uitgaande map staan, krijg je een foutmelding of iets anders? Je gebruikt dus een mailprogramma (aangezien je POP3 zegt), heb je dit ook als je in de Webmail als test een mail probeert te sturen?


Hallo Jasper,

Nee het ligt aan de instellingen voor de uitgaande mail van FireFox.

Mvg,

Appie


De mail blijft staan. Je ziet een verzendbox

en een melding

 Maar dat verzenden gebeurt dus niet


Die foutmelding geeft me zo geen beeld van wat de oorzaak kan zijn. Staat er wel een adres geselecteerd in het Van-vak als je een nieuwe mail maakt?

Je kunt de instellingen ook vergelijken met de instellingen op onze website: E-mail instellen, gebruiken & problemen oplossen. Als je daar verschillen bij tegenkomt kan je ze aanpassen.


Hallo Jasper,

Nee het ligt aan de instellingen voor de uitgaande mail van FireFox.

Mvg,

Appie

Thunderbird bedoelt u toch?


Thunderbird is net als Firefox van Mozilla, die verwarring snap ik wel 😉

Is het gelukt met het nakijken van de instellingen @Appie100?


Hallo Jasper,

Het gaat inderdaad over Thunderbird. Uitgaande mail blijft 'hangen', je ziet eindeloos de volgende melding:

 


Had je de instellingen van het e-mailadres, zoals ik in mijn tweede reactie vroeg, ook al nagekeken? Of je iets wel of niet gedaan hebt weet ik alleen als je het zegt, ik kan niet zien wat jij ziet.