Skip to main content

Ben overgestapt naar Caiway voor Internet en TV maar heb nog wel telefoon via KPN. Mijn mailadres kon ik behouden. Mail versturen via Webmail gaat wel,via IPad niet. KPN zegt dat uitgaande mail met de server instellingen van Caiway moet maar dat werkt niet.Heb verschillende opties (imap,smtp,mail.caiway.nl )en poorten(587 en 465) met ze doorgenomen maar ik blijf de melding krijgen dat het adres geweigerd is door de ontvanger (Testmail van  mijn Telfort  naar Gmail). Heb de account op de IPad ook al verwijderd en met al deze opties opnieuw aangemaakt. Niks werkt . Tips anyone?

 

 

Ben overgestapt naar Caiway voor Internet en TV maar heb nog wel telefoon via KPN. Mijn mailadres kon ik behouden. Mail versturen via Webmail gaat wel,via IPad niet. KPN zegt dat uitgaande mail met de server instellingen van Caiway moet …

Nee, dat moet niet. Gewoon de SMTP server van KPN. Maar wel met inloggen.

Even een plaatje van Google geplukt:

Zowel bij inkomende als bij uitgaande server dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord invullen.


🥳je bent mijn held!zowel bij KPN als bij Caiway kwamen ze er niet uit,dik 4 uur aan de lijn gehangen. Dankjewel!