Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds vrijdag last van het af en toe niet kunnen verzenden van email.

Ontvangen lukt wel maar bij sommige te verzenden mail krijg ik direct bericht terug: Undelivered Mail Returned to Sender.

Weet iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank

Hallo @Pallas Athene, welkom bij ons op het forum. Voordat we naar de oplossing kunnen kijken is het eerst belangrijk om te weten wat er precies gebeurt. Je krijgt deze foutmelding dus, is dat als je naar specifieke e-mailadressen stuurt, of willekeurig? En gebeurt dit in een mailprogramma (zoals Outlook, Thunderbird), of ook in de Webmail? Zou je dat verder kunnen toelichten?


Hallo Jasper,

Ik gebruik Mozilla Thunderbird

Geen outlook of Webmail.

En het gebeurt bij specifieke mailadressen. Hieronder heb ik een adres gekopieerd met de foutmelding

De foutmelding is de volgende: ***@planet.nl; host mx.kpnmail.nll195.121.65.158] said: 550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected.

Bij sommige anderen kreeg ik de zelfde foutmelding.

Op onverklaarbare reden is het 28 januari opgelost want toen kon ik weer mailen naar oa. bovenstaand adres.

Toch wil ik graag weten waar het aan gelegen zou kunnen hebben.

Enig idee????

Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten.

Pallas Athene

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy


Goed om te lezen dat het nu weer werkt! Waar het precies aan lag is daardoor moeilijk na te gaan, mocht je het toch nog een keer merken, zou je het op dat moment ook via de Webmail kunnen proberen? Dan hebben we op dat moment meer informatie om er mee bezig te gaan, ook kan je op dat moment contact opnemen met 0800-0402, dan kijkt er iemand mee op het moment dat je de storing hebt. Dat gaat sneller dan het forumÂ