Skip to main content

Krijg fout 0x8004210B. Heb van alles geprobeerd. Ook heb ik de account opnieuw ingesteld.

Volgens mij zijn de instellingen juist, maar kan op geen enkele manier mail versturen.  

Hallo @Wim Arends werkt alles wel via de webmail?

Welk e-mailprogramma gebruik je op je pc of anderszins om de e-mail te verwerken?

Kijk ook eens hier voor een oplossing:

https://websetnet.net/nl/fix-outlook-error-0x8004210b-on-windows-10/

 


Ik gebruik Outlook van Microsoft 365.


Ik gebruik Outlook van Microsoft 365.

Hallo @Wim Arends kijk dan ook eens naar de lijk met de geboden oplossing, werkt dat?

 


Ik heb alle geboden oplossingen doorgelopen.  Voor beveiliging gebruik ik AVG. Microsoft beveiliging staat uit. Dus hier zie ik ook geen probleem.  


Om uit te sluiten dat het aan outlook ligt, zou je een simpele test willen doen op een ander mailprogramma? windows mail of thunderbird kun je denk ik snel even inrichten om te testen.


Dank voor de tip. Kan pas morgenavond er naar kijken.


Maandag uitgebreid contact gehad met KPN. Probleem niet opgelost. Vanmiddag contact gehad met een monteur. Het probleem zit in de AVG software. Hebben veel kanten last van. Voorlopig bij verzending eerst de AVG uitschakelen. Dan werkt het. 

complimenten aan de service van KPN medewerkers.


Hoi @Wim Arends en welkom op het forum! Fijn dat de oplossing gevonden is en bedankt dat je hem hier deelt. 🙂 Ik markeer je laatste reactie als beste antwoord, zo kunnen toekomstige meelezers ook de oplossing vinden! 


Nog een aanvulling, (inmiddels zelf ontdekt). Om ongestoord te mailen kun je in AVG Internet Security het volgende doen:

Ga naar menu, instellingen, basisbescherming, e-mail schild en uitgaande e-mail (SMTP) scannen uitzetten.  


Perfect, na een microsoft up-date kon ik zowel op mijn desktop als laptop geen e-mails meer verzenden. Het uitzetten van het scannen van de uitgaande e-mail heeft het probleem opgelost. 


Dank voor de tip, heeft mij zojuist ook geholpen!