Skip to main content

Ik kan sinds gisteren vanaf geen enkel apparaat mail meer versturen, (laptop, 2x Samsung telefoon, IPAD)

Op laptop is dit pop3, rest is IMAP maar werkt geen vanĀ allen meer, inkomende mail werkt wel evenals kpnwebmail.

klantenservice kan mij niet verder helpen.

wat is hier aan de hand?

Hallo @Jan160, wat gek dat je ineens vanaf verschillende apparaten geen mails meer kan versturen. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Gaat het ontvangen van mails wel goed? En wat gebeurt er precies als je een mail wilt versturen? Krijg je ook een foutmelding te zien, en zo ja, welke is dit?

Ik ben daarnaast ook benieuwd of het lukt om in te loggen op de Webmail. Als dat lukt, kan je dan testen of het versturen van een e-mail vanuit daar wel lukt? Ik hoor het graag van je, dan kijken we vanaf daar verder.


Bedankt voor de reactie. Ja ontvangen en webmail werkte wel. Probleem is inmiddels opgelost na veel bellen en 2nd line support Mijn IP adres voor uitgaande mail was beblokkeerd omdat ik mogelijk mails zou sturen naar grote groepen ontvangers en dit als spammen zou worden gezien. Dit is absoluut niet het geval. In ieder geval werkt alles nu weer.Ā 


Hi @Jan160, dat heeft nog wel wat moeite gekost, lees ik. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is met behulp van de Technische Dienst, het belangrijkste is dat jij je mail gewoon weer gebruiken kan en alles goed werkt. Dankjewel voor de terugkoppeling, laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.