Skip to main content

Beste forumleden, 

deze vraag van mij heb ik al een paar keer voorbij zien komen maar ik heb er geen oplossing voor kunnen vinden maar sinds 2 dagen heb ik dus het probleem dat mijn uitgaande mail van kpn er mee stopt en op mijn ipad lukt het nog om het dan weer op te starten maar mijn Iphone weigert elke medewerking te geven. Bij het instellen van de ssl bij stmp.kpnmail.nl blijft het bij controleren en verder kom ik dan niet want ik kan niks verder doen dan wachten tot het klaar is met controleren. 

Webmail werkt wel. En klantenservice van kpn kan me niet verder helpen. Ik heb het dus ook al eraf gegooid en er terug geinstalleerd maar ook dat werkt niet en alles klopt wat ik invul 

Hoi @Wendy2902 
Staat je SMTP poort nummer wel op 587 en staat SSL aan?
Heb je ook bij SMTP je volledige emailadres als gebruikersnaam ingevuld en je wachtwoord?
En gebruik je wel als server smtp.kpnmail.nl?
En staat authenticatie wel op Wachtwoord?


Ja alles al 5 x gecheckt, 3x opnieuw verwijderd en opnieuw ingesteld

 


bij de klantenservice hadden ze hier nog nooit van gehoord dus konden mij niet helpen moest het bij mezelf zoeken. Maar ik lees op dit forum dat het veel vaker voorkomt. 

Maar dat bij dieper zoeken wel degelijk de fout bij kpn ligt. 


In dat geval lijkt het me beter als je op een KPN moderator wacht, het kan een paar dagen duren want het is druk momenteel.

En vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Is het ondertussen gelukt @Wendy2902? Kun je anders een screenshot plaatsen van de melding en instellingen?