Skip to main content

ik maak gebruik van Thunderbird. Heden ochtend werd ik geconfronteerd dat ik een wachtwoord moet invullen bij het ophalen van mijn email. Na lang zoeken kon ik mijn wachtwoord achterhalen en kwamen de berichten binnen. Nu krijg ik bij het verzenden van email de waarschuwing : aanmelden bij server smtp.kpnmail.nl is mislukt. De binnenkomende berichten komen wel binnen. heeft iemand een advies? BVD

 

Bij het verzenden is tegenwoordig ook een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Dit kunt u instellen bij de instellingen. 

 


In de eerste plaats hartelijk bedankt voor het antwoord. Een tweede vraag wil ik hieraan koppelen. Waar kan ik het wachtwoord vinden? Gebruiksnaam is duidelijk door u weergegeven en zal dit ook vullen. 


In de eerste plaats hartelijk bedankt voor het antwoord. Een tweede vraag wil ik hieraan koppelen. Waar kan ik het wachtwoord vinden? Gebruiksnaam is duidelijk door u weergegeven en zal dit ook vullen. 

Je wachtwoord is hetzelfde wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen binnen je mail account via de webmail of een eigen mailprogramma @HRI49 


@HRI49

Je kan altijd een nieuw wachtwoord instellen in “MijnKPN” als je het wachtwoord niet meer weet. Vaak moet je het wachtwoord gebruiken dat je ook bij de “inkomende emailserver” hebt ingevuld.


Is het nog gelukt @HRI49? Heb je jouw wachtwoord kunnen achterhalen?


Reageer