Skip to main content

In de nacht van 9 op 10 december  was er de update van KPN. Vanochtend werkt mijn uitgaande SMPTserver voor mailhost.hetnet.nl niet meer met het programma Thunderbird.

Via KPN reset op afstand werkt  de verzending van email nog steeds niet

Beste ​@BRijp de KPN webmail werk altijd en kun je (tijdelijk) gebruiken.

Onderstaand de juiste (door KPN) verscherpte instellingen voor het afhandelen van de mail:

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail

Succes.

@BRijp 

Ik denk dat dit topic een goed antwoord geeft.

Hoi ​@BRijp. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukte om een e-mail te verzenden. Is het probleem inmiddels verholpen met het antwoord in het andere topic?

Probleem is gelukkig verholpen. Vond wel vreem dat de  servicemedewerker van uw dienst aangaf dat het  mail programma van  Mozilla thunderbird  niet vertrouwd was, terwijl ik dit al meer dat 18 jaar gebruik. Overigs wordt op uw site de instellingen weergegeven van Thunderbird . Toch wel heel vreemd en voor mij onbegrijpelijk dat het programma dan door uw collega zo negatief over gedaan wordt.
Ik zie niet om in twijfel over zijn uitspraak, zeker  nu het programma weer correct werkt. Wens u fijne feestdagen en  sprankelend jaar met goede aansluiting . Dank voor uw interesse

@BRijp Bedankt voor je reactie en fijn dat het probleem is opgelost! Ik snap dat de opmerking over Mozilla Thunderbird vragen oproept, vooral omdat je dit programma al zo lang gebruikt. Thunderbird is een goed en betrouwbaar e-mailprogramma. Daarom geven wij ook uitleg en instellingen voor dit programma op onze website. Misschien was er een misverstand tijdens het gesprek met de servicemedewerker. Sorry als dat onduidelijk was.

Ik wens je hele fijne feestdagen en een mooi nieuw jaar met een goede verbinding! 🎄✨

Reageer