Skip to main content
Ik probeer een jpg-bestand van 5.6 MB te uploaden als bijlage in een mail. Hij stopt halverwege en geeft foutmelding 4012 en 4000 (mail niet gevonden). Het bestand lijkt me niet te groot. En mijn mailbox is niet overvol. Heb al geprobeerd het bestand opnieuw te scannen, maar het ligt niet aan het bestand.
Hoi Marieke, welkom bij ons.



Ik vermoed dat je dit doet via onze Webmail, klopt dit? Aan de grootte ligt het zeker niet, heb het hier getest met een .jpg van 8 Mb. Gaat dit ook bij andere foto's fout? Of steeds bij deze? Wat gebeurt er als je dit doet in onze beta omgeving van Webmail?



Ik hoor graag van je.
Ik weet niet of je probleem al over is. Maar bij mij ging het gisteren vergelijkbaar mis.

De remedie is om je internet cache en temp-bestanden op te schonen. Hoe?

Internet Explorer>Tandwieltje rechtsboven>Internetopties>Klikken op knop Verwijderen>Tijdelijke internetbestanden en websitebestanden aanvinken (de rest moet je zelf even nalopen)>Klikken op knop Verwijderen.

En hierbij het verzoek aan KPN om in de webmail functionaliteit deze error af te vangen en te voorzien van een melding met bovenstaande oplossing. De situatie waarbij gebruikers van een applicatie met errorcodes worden geconfronteerd hoort bij een vorige eeuw.