Skip to main content

Ik heb vandaag een e-mail ontvangen om mee te doen aan een klantenonderzoek waarbij een aantal klanten (100) mogelijk als dank in aanmerking komen voor een oudere i-phone of samsung. Is dit een valse e-mail ? Ik wil niet graag weer gekoppeld worden aan een aantal spam-mailtjes.

Dit is de afzender:  (postmaster@cpsmtpb-ews02.kppnxchange.com)

Johnnny1946

Hoi @Johnny1946 , dat is inderdaad een valse e-mail!

Lees er meer over op deze KPN pagina: Herken Phishing

Deze valse “aanbieding” staat daar ook genoemd: je bent een wekelijkse winnaar!

 

P.S. Haal je e-mail adres nog even snel weg, dit is een openbaar forum. Via de drie puntjes rechtsonder en “bewerk”. Aha, @wjb waarschuwt ook al :wink:


Ook is het niet verstandig om jouw e-mailadres hier op dit publieke forum te vermelden.

Druk op de drie puntjes rechtsonder het openingsbericht om dat bericht te wijzigen en jouw e-mailadres weg te halen.


Bedankt allemaal. Ik vond het alzo'n vreemde afzender. En tussen haakjes: mijn e-mailadres heb ik

verwijderd. Nogmaals bedankt. Ik ben geen ‘jonkie’ meer maar nieuw hier op dit forum.

 

Johnny1946


Hey @Johnny1946, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Goed dat je hier een melding doet bij vermoedelijke valse e-mail. Zo te zien hebben RBxx en wjb je hier al goed opgevangen. Top! Mocht je nog eens een vraag hebben, je weet ons te vinden. :) 


Reageer