Skip to main content

Goedemorgen. Kan ik van een emailadres wat als alias onder een emailaccount hangt een eigen emailaccount maken? Als ik het alias verwijder en dan een account aanmaak krijg ik de melding dat het emailadres in gebruik is. Ik heb in een forum gelezen dat het emailadres een bepaalde tijd gereserveerd blijft maar dat jullie dat los kunnen gooien.

Hallo @Richard Krijger , een @kpnmail.nl alias kan inderdaad omgezet worden in een account.

Het emailadres wordt zo’n 2-3 maanden gereserveerd, maar een KPN moderator kan dit idd opheffen. Zet alvast je persoonlijke gegevens in je KPN forum profiel en zet het betreffende email adres in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Het is druk op het forum dus een reactie kan een paar dagen duren.


Goedemorgen Ruud. Bedankt voor de reactie. Ik heb alle gegevens ingevuld.

Groeten, Richard


Hallo @Richard Krijger , een @kpnmail.nl alias kan inderdaad omgezet worden in een account.

Het emailadres wordt zo’n 2-3 maanden gereserveerd, maar een KPN moderator kan dit idd opheffen. Zet alvast je persoonlijke gegevens in je KPN forum profiel en zet het betreffende email adres in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Het is druk op het forum dus een reactie kan een paar dagen duren.

 

Hoi @Richard Krijger. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @RBxx al een goed antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Zou je het e-mail adres in Mijn KPN willen verwijderen en daarna een reactie willen achterlaten in dit topic. Ik zal dan voor jouw uitzoeken of het mogelijk is om de reservering op het e-mail adres te verwijderen. Vergeet je niet om een goede back-up te maken?


Goedemorgen vikash,

ik heb het emailadres verwijderd uit mijn KPN.

wat mij betreft kan de reserving dus verwijderd worden.

groeten, Richard


Ik heb zojuist de reservering op het e-mailadres verwijderd. Je kan het e-mail adres opnieuw aanmaken. Laat je mij weten of het is gelukt?


Goedemiddag Vikash,

Het is gelukt om het emailadres aan te maken.

Hartelijk bedankt!!

Groeten, Richard


Graag gedaan Richard! :relaxed:


Reageer