Skip to main content
In het verleden aliassen aangemaakt voor mijn kinderen. Ik wil deze nu omzetten naar accounts Hoe kan ik dat veranderen? Als ik ze als alias verwijder en als account weer wil toevoegen, dan zal dat gezien de "quarantine" periode niet lukken. Kan iemand mij daarbij helpen?
Een KPN medewerker kan de quarantaine opheffen waardoor je die aliassen direct weer als account kan vastleggen.

Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om dit samen met jou te realiseren.
Ik dacht dat het mogenlijk was om ze gewoon als alias bij een andere mailbox weer toe te voegen.
Ik dacht dat het mogenlijk was om ze gewoon als alias bij een andere mailbox weer toe te voegen.

Niet zolang het e-mailadres in quarantaine staat (3 maanden). Een KPN medewerker zal eerst het e-mailadres uit quarantaine moeten halen.

Daarna kan hij als nieuw e-mailaccount of als alias aan een bestaand e-mailaccount toegevoegd worden.
Hoi @KPN forum Rick. Welkom op het forum. Ik zie dat wjb jou al heeft uitgelegd wat er moet gebeuren. Ik zal je verder helpen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?
De aliassen zijn inmiddels verplaatst naar een eigen (nieuwe) mailbox. Op deze manier zijn er geen mailtjes verloren gegaan. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer