Skip to main content

Goede morgen. Ik heb een e-mailadres als alias gebruikt. Dat heb ik nu verwijderd omdat ik er een apart e-mailaccount van wil maken. Dan krijg ik te zien dat het adres niet beschikbaar is. Hoe lang duurt het voordat het beschikbaar komt? Groetjes, Maria

Hallo @Maria1975 , geef in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer en het mailaccount waar het om gaat in dan komt een moderator er op terug, hij/zij kan van dat alias een volwaardig account maken.

 


Dank je, dat ga ik doen.


Ik denk dat ik het gedaan heb, maar volgens mij gebeurt er niks. Ik kan ook nergens een mailadres vinden  of een chatbox van een helpsdesk ofzo...


Ik wil een email-adres dat nu een alias is, omzetten naar een apart email-account. Hoe doe ik dat?

Admin: Topics samengevoegd


Dat zal een medewerker van KPN moeten doen.

Helaas biedt KPN niet de mogelijkheid om dat zelf te regelen.

Ik hoop dat er snel een moderator van KPN zal reageren om dit verder op te pakken.


Welkom @Maria1975 op ons forum!

Ik zag dat je je profiel hebt ingevuld met alle gegevens waarvoor mijn dank! Ik kan nu aan de slag voor je. Om dit op te lossen heb ik wel wat hulp van jou nodig nog.
De alias die jij graag als mailbox wilt staat op dit moment nog als verzendadres ingesteld. Dit zal jij eerst moeten aanpassen voor mij. Je kunt hiervoor inloggen op email.kpn.com. Dan selecteer je het e-mailaccount waar het betreffende alias onder staat. Daarna kun je op de volgende pagina een ander verzendadres instellen. Zodra dat klaar is kun jij het betreffende alias verwijderen.
Als dat allemaal gedaan is geef je dan hier even een gil? Ik kan dan de reservering eraf halen waarna jij het e-mailadres als e-mailbox kunt aanmaken.

Let me know als je zover bent!


 


Hallo Nico,

Wat fijn dat je gereageerd hebt, en wat sloom dat ik dat nu pas zie. Ik heb *********** als alias verwijderd. Zou je de reservering eraf willen halen? Heel hartelijk dank voor je hulp.

 

Groetjes, Maria.

Admin: e-mailadres onherkenbaar gemaakt ivm privacy


Top! Ik heb zojuist de reservering van het betreffende e-mailadres afgehaald. Je kunt het adres nu als e-mailbox aanmaken!
Laat je nog even weten of het gelukt is?


Dank je wel, Nico. Het werkt.

Ik ben zo blij als een ei!!!

Groetjes, Maria


Super om te horen! (lezen :hugging: )

Dan rest mij niets dan je nog een heel fijn weekend toe te wensen!