Beste @anoniem200, welkom! De mail staat bij haar daadwerkelijk in de verzonden items? Krijg jij 'm dan misschien in de spam? Heb je die map al eens gecheckt? Stuurt zij bijlagen o.i.d. mee in de mail of is het alleen tekst? Heb jij ingelogd in de webmail om te checken of je ‘m daar kunt vinden? Heeft zij een ander e-mailadres waarmee ze naar jou kan mailen? Komt ‘ie dan wel aan?
Beste Marcia,
Â
Dank voor je reactie. We hebben het diverse keren uitgetest. Haar mail staat niet in mijn spam box en wel bij haar bij verzonden items. Ze heeft mail met bijlagen en alleen tekst verstuurd en niet kwam aan. Ik heb 2 emailadressen van het hetnet. Beiden komen niet aan maar wel als ze deze stuur naar outlook of gmail. Wat kan dit toch zijn?
Misschien hebben wij toch haar e-mailadres als spam gemarkeerd. Je kunt de mail eens als bijlage doorsturen naar abuse@kpn.com, met de vraag waarom deze niet bij KPN e-mailadressen aankomt. Mijn collega's kunnen je er dan vast verder mee van dienst zijn.Â
Beste marcia,
Â
Ik kan haar mail niet doorzenden want ik ontvang deze niet. Dan deze mailcorrespondentie doorzenden naar abuse@kpc.com met haar email adres en het verzoek daar naar te kijken?
Goed punt, sorry. Je kunt de mail wellicht doorsturen vanaf jouw Outlook of Gmail adres. Als je dan in de mail jouw hetnet e-mailadres erbij vermeld, dan kunnen mijn collega's ook uit de voeten. Je mag inderdaad ook gewoon vanuit je hetnet e-mailadres een mail naar Abuse sturen met daarin haar e-mailadres en de uitleg hierover.Â
Heb je nog contact gehad met de collega's? Is er iets uitgekomen?
Gebruik je een mail-programma?
Kijk dan eens in de spambox van webmail! Als ie daar namelijk komt dan komt ie helemaal niet in zo'n mailprogramma, dus ook niet in diens spam.
Als we de mail niet kunnen afleveren zal de verzender hier *altijd* een foutmelding van krijgen. Geen foutmelding betekend dat de mail is afgeleverd. Is deze toch nergens terug te vinden dan zal de oorzaak gezocht moeten worden in eigen instellingen of software.
Â
Dit kunnen filter regels of geblokkeerde afzenders in de webmail zijn, maar ook virus scanners en telefoons willen zich verregaant met email bemoeien.