Skip to main content
Beantwoord

Van een specifiek, betrouwbaar e-mailadres ontvang ik geen e-mails meer

• April 7, 2026
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Tonelzer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Van een specifiek betrouwbaar mailadres (een particulier) krijg ik de mails niet binnen.

De verzender krijgt de volgende melding:

Hoe kan dit opgelost worden dat die mails wel gewoon doorkomen?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Tonelzer 

Een “bounce” bericht met 550 5.7.1 Mail rejected duidt meestal op een blokkering doordat het KPN spamfilter de mail van de verzender beoordeelt als “zeker spam”.

Neem contact op met KPN Abuse, de beheerder van het spamfilter. Die afdeling kan dit onderzoeken en waar mogelijk het spamfilter bijsturen. Ze zijn bereikbaar via e-mail:  abuse@kpn.com 

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 7, 2026

Hallo ​@Tonelzer 

Een “bounce” bericht met 550 5.7.1 Mail rejected duidt meestal op een blokkering doordat het KPN spamfilter de mail van de verzender beoordeelt als “zeker spam”.

Neem contact op met KPN Abuse, de beheerder van het spamfilter. Die afdeling kan dit onderzoeken en waar mogelijk het spamfilter bijsturen. Ze zijn bereikbaar via e-mail:  abuse@kpn.com 

Tonelzer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2026

Hallo @Ruud,

Dank voor je snelle antwoord. De mail is verzonden dus nu zien hoe snel dit opgepakt wordt…

Groeten,

Ton

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2026

Goedemiddag ​@Tonelzer en bedankt voorjouw bericht :)
Mooi om te zien dat ​@RBxx je al zo goed op weg heeft geholpen en ik ben dan ook benieuwd naar de uitkomst, houd je ons op de hoogte?