Skip to main content
Antwoord

Vanaf 14 januari windows 7 offline instellen van oude laptop

• January 9, 2020
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

vanaf 14 januari wordt windows 7 niet meer geupdate, dus wordt windows 7 onveilig. Nu wil ik dus mijn oude laptop nog wel gebruiken, aangezien ik er nog bestanden heb opstaan, maar WEL OFFLINE? Hoe kan ik mijn oude laptop zo instellen dat ik hem nog wel kan gebruiken, maar dus offline?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @EM Caine , geen netwerkkabel aansluiten en de wifi op de laptop uitzetten, dan heb je geen internetverbinding meer of upgraden naar W10, daar zijn nog steeds gratis mogelijkheden voor.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • January 9, 2020

Hallo @EM Caine , geen netwerkkabel aansluiten en de wifi op de laptop uitzetten, dan heb je geen internetverbinding meer of upgraden naar W10, daar zijn nog steeds gratis mogelijkheden voor.

Succes.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 9, 2020

Jep. Wat de wifi betreft: Klik op het wifi symbool  , kies je verbinding (SSID) en klik op ‘Verbinding verbreken'.

Of zet je laptop in vliegtuigstand, dan werkt wifi ook niet meer.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 11, 2020

Hi E, welkom op het forum. 

Hallo @EM Caine , geen netwerkkabel aansluiten en de wifi op de laptop uitzetten, dan heb je geen internetverbinding meer of upgraden naar W10, daar zijn nog steeds gratis mogelijkheden voor.

Succes.

Jep. Wat de wifi betreft: Klik op het wifi symbool  , kies je verbinding (SSID) en klik op ‘Verbinding verbreken'.

Of zet je laptop in vliegtuigstand, dan werkt wifi ook niet meer.

Weinig aan toe te voegen. Klopt helemaal. :relaxed: