Skip to main content

Ik krijg verschillende keren de melding: Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding.

Geen idee wat het betekent of waarom ik deze melding krijg. Na enkele tellen wachten, verdwijnt het en kan ik de emails in mijn mailbox weer zien.

 

Het is erg vervelend en irritant, weet iemand hoe dit voorkomen/ opgelost kan worden?

Welkom op het forum @CVDG1978. Zou je iets meer informatie kunnen geven? Om welk apparaat gaat het en welk programma gebruik je voor de mail? Zou je daarnaast ook aan kunnen geven of het wel lukt om de Webmail van KPN te gebruiken? Daarnaast zou ik je willen vragen om aan te geven of bijvoorbeeld het bezoeken van het internet wel gewoon goed gaat op de computer.


Beste Bram,

Ik maak gebruik van een laptop met wifi verbinding en ik gebruik alleen mijn webmail van KPN. Ik open de webmail standaard met google chrome. Het bezoeken van internet gaat goed. De melding is alleen bij het gebruik van mijn webmail.


Zou je in dat geval alleen nog kunnen proberen een andere browser te gebruiken. Als dat wel lukt zou ik je willen aanraden de cache van google Chrome te legen. Als het niet lukt zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten als je dat gedaan hebt zodat ik het door kan zetten naar de technische dienst. 


Ik krijg sinds een paar dagen ook de weigering of melding van overschreden tijd.

Ik log in met Edge omdat inloggen met google op een gegveen moment niet meer werkte.