Skip to main content

Ik kreeg veel mails van KPN stuk of vier, zoals deze:

Beste meneer Lijbers,

Uw nieuwe simkaart met bestelnummer S2745717-2431413 is succesvol geactiveerd. De simkaart kunt u gaan gebruiken zodra uw huidige nummer is overgezet naar KPN.

Wij houden u hiervan op de hoogte.

1 inlog voor alles – maak uw KPN ID aan

 

 

Uw persoonlijke inlog waarmee u altijd en overal toegang hebt tot al uw KPN diensten, zoals bijvoorbeeld MijnKPN en de handige MijnKPN app. Met deze inlog kunt u uw:

  • Verbruik bekijken
  • Facturen inzien en downloaden
  • Simkaart blokkeren
  • Pukcode opzoeken
  • Abonnement wijzigen
  • Extra bundels bestellen
  • MB’s delen

 

 

Koppel hier uw bestelling meteen aan uw KPN ID als u al een KPN ID hebt. Of maak binnen 2 klikken uw KPN ID aan en koppel uw bestelling zodat u ook voor dit product alles makkelijk kunt regelen.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Team KPN

Telkens gebeld met KPN en antwoord was: niet aan storen wachten op de echte SIMkaart

waar is KPN mee bezig????

U heeft geen mobiel abonnement afgesloten? Of wel?


Hi @Robert Lijbers en welkom op het forum! Ik ben inderdaad ook benieuwd of je wel een wijziging in je abonnement hebt gedaan (verlengen of nieuw abonnement afsluiten). Zo niet, bel dan alsnog met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Kijk of er op jouw adresgegevens een abonnement is afgesloten, en geef ook je e-mail adres door waar je deze mails op ontvangt. Dan kan mijn collega zien of er een bestelling is geplaatst. Als je hier dan niks vanaf weet, en het is via jouw gegevens gedaan, dan kun je deze nog annuleren. 

Mocht er geen abonnement op jouw adres zijn afgesloten, dan heeft iemand vermoedelijk jouw e-mail adres gebruikt voor de communicatie en je naam. Ook dit kun je telefonisch melden. Hopelijk is er snel duidelijkheid!