Skip to main content

Hoi, van de ene op de andere dag kan ik niet meer inloggen op mijn webmail. Ik krijg deze fout: verbindingsfout. De dienst is nu niet beschikbaar. Is nu al bijna een week zo. Heb andere topics gelezen, modem al eens van stroom afgehaald, maar niets werkt. Is er iets veranderd de afgelopen tijd? We zaten eerst bij XS4all.

Hoi en welkom op ons forum @BG2023!

Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. Ben je intussen verder gekomen met Webmail? Deze zou ook na de samengang met KPN gewoon moeten werken. Maakt het nog verschil als je het probeert vanuit een andere internetbrowser of vanaf een ander apparaat? Je kunt ook nog steeds contact opnemen met XS4ALL voor hulp hierbij.


Hoi, ander apparaat werkte wel gewoon. Ik heb nu op mijn laptop Chrome gebruikt, daar werkt het gelukkig wel weer. Via Edge niet, is wel lastig omdat ik nu met 2 browsers moet werken. Mocht er een oplossing voor Edge zijn hoor ik het nog graag. Bedankt voor de reactie. Gr. Brigitte


@BG2023 Ah, fijn dat het via een ander apparaat en via Chrome wel werkt! Dat betekent dat 't echt in Edge zit. Wat je kan proberen, is het verwijderen van de tijdelijke internetbestanden en cookies, oftewel het opschonen van de internetbrowser. Meestal is dat genoeg om 't op te lossen als één internetbrowser niet goed werkt. Wat je anders uiteindelijk nog kan doen is Edge opnieuw installeren, als 't echt niet lukt.