Skip to main content

bij het opstartenvan kpn webmail treedt herhaaldelijk de melding Verbindingsfout Opnieuw proberen op.

op advies van een kpn medewerker heb ik op mijn modem de herstelknop ingedrukt waarna het internet weer werd opgestart.

dit heeft echter niet geholpen.

graag uw advies

Ā 

Hoi @cornelis2Ā 

Niet fijn dat je een verbindingsfout krijgt al je KPN Webmail probeert te benaderen. Lukt het wel om andere websites te bezoeken? Kan je het eens via deze link proberen? Lukt dat ook niet, wil je het dan eens via een andere internetbrowser en/of via een ander apparaat proberen?Ā 


bedankt voor je beantwoording.

soms wordt bij het inloggen op andere sites de melding weergegeven dat de site onvindbaar is.

ik heb nogmaals iemand van de helpdesk van kpn om raad gevraagd en het ligt mogelijk toch aan mijn laptop van 2014.

daar ga ik voorlopig maar van uit.

Ā 


Heb dat ook regelmatig met de webmail (ergens anders niet). Dat zou komen door werkzaamheden aan de webmail. Misschien kan Heine dat bevestigen?

https://forum.kpn.com/e-mail-10/e-mailbox-tijdelijk-niet-beheerbaar-508369?postid=1071791#post1071791


@cornelis2Ā Wanneer dit bij andere websites ook speelt, heeft het inderdaad niet iets met de functionaliteit van KPN Webmail te maken. Het kan goed dat de oorzaak bij de (al wat oudere laptop) ligt.Ā 

Ā 

@500WĀ Het klopt inderdaad dat mailaccounts van Telfort worden omgezet naar KPN systemen. Deze omzetting zou voor bestaande KPN mailaccounts niet tot terugkerende inlogproblemen moeten leiden. Ervaar jij dat wel, dan kan je het beste even een eigen topic aanmaken op het forum of gratis 0800-0402 bellen.Ā 


@HeineĀ Bedankt voor het duidelijke antwoord.


@heine Hartelijk bedankt voor het meedenken


beetje onhandig van mij. ik heb de herstelknop nu wat langer ingedrukt en geen verbindingsfout meer gehad


Reageer