Skip to main content

Vanaf 13/10 is alle gelezen e-mail (Mac) verdwenen. Wil die weer ophalen. Wat moet ik doen? Mails zijn ook niet te vinden op webmail.

Hoi @rip01. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat alle gelezen e-mails verdwenen zijn. Wanneer deze e-mails niet meer zichtbaar zijn in KPN Webmail, dan staat ze ook niet meer bij ons op de server. Het is in dat geval niet meer mogelijk om deze e-mails weer op te halen. Op hoeveel apparaten heb je het e-mailadres ingesteld en heb je hiervoor het imap of pop protocol gebruikt? 


Hoi @rip01. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat alle gelezen e-mails verdwenen zijn. Wanneer deze e-mails niet meer zichtbaar zijn in KPN Webmail, dan staat ze ook niet meer bij ons op de server. Het is in dat geval niet meer mogelijk om deze e-mails weer op te halen. Op hoeveel apparaten heb je het e-mailadres ingesteld en heb je hiervoor het imap of pop protocol gebruikt? 

Helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord of dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Hallo !

Natuurlijk niet blij met antwoord, maar bij deze ken ik de feiten. Heel bijzonder dit, met name dat verdwenen e-mail ook verdwenen is, zonder dat die gedelete is.

Ik heb 1 apparaat, macbook, verder géén. Ik heb op aanraden van een collega van jou m’n wachtwoord veranderd, want dat was sinds 2016 niet gebeurd. Dat lijk raar genoeg te helpen, maar ik meld me zoals afgesproken met die collega na de kerst (niet te vroeg juichen).

 


Ik begrijp dat je niet blij bent met het antwoord, helaas kan ik jouw verloren e-mails niet herstellen. Goed dat je het wachtwoord hebt gewijzigd en dat het sinds dat moment in ieder geval niet weer is gebeurd. :slight_smile:


Reageer