Skip to main content

Sinds enige tijd heb ik geen e- mail accounts meer . Te weten het hoofd e-mailadres wat ik samen met mijn vrouw gebruik + mijn g mail account 

Hoe krijg ik dit weer terug?

Hoi @GS78, welkom hier. 

Je bent je mailaccounts kwijt geef je aan, waar ben je ze kwijt? Want ik lees ook jouw Gmail, deze staat namelijk los van ons.

Maar nu we het over onze hebben, zie je die nog wel terug in Mijn KPN onder e-mail?  

 


Dit bericht is dus ontvangen op het gezamelijke e- mailadres , van kpn. Alleen mijn vrouw kon dit dus lezen.  Ik heb helemaal geen email meer


Ik begrijp het niet helemaal. Jullie gebruiken allebei 1 mailadres. Waar lees jij deze normaal op? En jouw vrouw op een ander apparaat? Heb je ook een screenshot van de mail? Ik ben wel benieuwd, want ik herken het zo niet. 

Zou je ook het gezamenlijke mailadres eens willen toevoegen aan jouw profiel, samen met postcode + huisnummer en naam van de contractant, hoor ik graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik ook nog even op zoek naar het mailadres. 


@GS78 :

Wat bedoel je met “geen KPN én geen G-Mail account meer” ? Kun je jouw email niet meer lezen/ophalen ? Maar jouw vrouw wel ? Kun je jouw email wel lezen in de KPN webmail ( https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp ) ? Zo, ja, dan zou ik de fout in het emailprogramma zoeken. Gebruiken jij en jouw vrouw een verschillend emailprogramma / emailapp ? Heb je misschien één of meer instellingen gewijzigd ? Ben je onlangs oversgestapt van POP naar IMAP ? Heb je misschien recentelijk een update gehad voor dat programma (Outlook ? Outlook Express Classic ? ……………. ? ) ?


@GS78 :

Wat bedoel je met “geen KPN én geen G-Mail account meer” ? Kun je jouw email niet meer lezen/ophalen ? Maar jouw vrouw wel ? Kun je jouw email wel lezen in de KPN webmail ( https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp ) ? Zo, ja, dan zou ik de fout in het emailprogramma zoeken. Gebruiken jij en jouw vrouw een verschillend emailprogramma / emailapp ? Heb je misschien één of meer instellingen gewijzigd ? Ben je onlangs oversgestapt van POP naar IMAP ? Heb je misschien recentelijk een update gehad voor dat programma (Outlook ? Outlook Express Classic ? ……………. ? ) ?

Mijn e mail account is weer hersteld .De accounts waren nog aanwezig ,alleen de apps waren verdwenen op mijn buro blad.

Bedankt voor de hulp .

GS78


Gelukkig. Fijn dat het nu allemaal weer werkt. :)