Skip to main content

Ik wil een alias verhuizen naar mijn 2e e-mail account maar deze alias heeft als domeinnaam @tiscalimail.nl (ja da's inderdaad oud ;-)). Ik zou deze domeinnaam uiteraard wel willen behouden. Wie kan mij helpen?

@FraWest :

Dat is geen probleem omdat het een bestaand emailadres is.  Vul bij jouw forumprofiel hier op het forum, bij “privé gegevens” klantnummers en naam van emailadres én accountnaam in. En maak duidelijk welk alias naar welk account moet worden verplaatst.

Als je dat gedaan hebt plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een KPN moderator. die jou verder kan helpen.


Hallo @FraWest, verhuizen van een e-mail alias kunnen wij inderdaad zoals forumlid @Willy22 terecht aangeeft. Zou je jouw profiel willen invullen en even bij Persoonlijke Opmerking de alias willen vermelden en naar welk account je die verplaatst wil zien. 


Dient er nog verhuist te worden @FraWest


Excuus voor de late reactie, ja graag. In profiel eea toegevoegd.


Goedemorgen @FraWest, ik heb de gewenste situatie voor je gecreëerd. Mocht je nog vragen hebben stel ze hier gerust. De KPN community denkt graag met je mee. :muscle:


Top, bedankt!!