Skip to main content

Begin december aan KPN doorgegeven dat we gaan verhuizen. Van A naar B. In het oude huis moet nog een Internet verbinding beschikbaar blijven omdat er een alarminstallatie tenminste eenmaal per dag contact zoekt met de alarmcentrale. Enige uitdaging: we verhuizen al naar B op 17 januari.

Oplossing van KPN medewerker: we maken een nieuw account aan voor B, en laten het oude account nog doorlopen tot het “oude” pand op 31 maart wordt overgedragen.

Consequentie: mijn email accounts zijn blijven hangen aan het kpn account van “A", en die moeten overgezet naar "B". Ben er intussen al bijna 3 maanden bezig om dit gecorrigeerd te krijgen. Lukt niet. Case is al enkele keren doorgezet naar een achterliggende afdeling (Verhuisservice?) maar resultaat: nee, nop, niets.

Welke stappen kan ik nog zetten behalve verhuizen naar Gmail?

Ik zie dat je via verschillende ingangen contact met ons zoekt, @AndreWrdn . Uiteraard is dat je goed recht.

Ik wil voorstellen dat je voor één ingang kiest anders gaan we allemaal dubbel werk doen en is er het risico dat het nog ingewikkelder wordt. 

Mijn handen zijn momenteel gebonden en zou ook zeer onwenselijk zijn als ik nu handelingen ga doen. Je zult de resultaten van de backoffice moeten afwachten. 

 


Wat is er intussen gebeurt? Het lijkt of deactivatie niet meer op de rit staat, alleen is het account van mijn vrouw (_144) niet toegankelijk


Een account staat er twee maal (welke van de twee is nu het echte _227 account?), het account van mijn echtgenote is nog steeds niet actief. En dat levert direct een probleem als (net zoals mijn account) het alias met @planet er niet meer is. Ik ben bezig om verzenders naar @planet te vertellen dat ze naar @kpnmail moeten sturen. alleen willen sommigen mijn bestelhistorie niet naar een ander mailadres in de user name aanpassen.


Het ticket is gisteren afgemeld. Ik stuur je via een privébericht de huidige status van jouw e-mail boxen.


22:30 geen beweging


geen beweging vannacht


het beweegt, eindelijk (met dank aan Erwin!)


De email aliassen van mijn vrouw doen het weer! Dank aan iedereen die hiervoor zijn /haar best heeft gedaan!


En de te verwijderen mailbox is weg, item afgesloten, Dank Back-office!


Graag de documentatie over “mailbox vol” op deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/verwijderen-van-e-mailberichten.htm aanpassen. Een van de redenen voor het overvol zijn van je mailbox is dat de spam folder overvol is doordat kpn daar (terecht of onterecht) mail plaatst. Uitdaging voor gebruikers van PC-apps (zoals Outlook van Office) is dat ze deze folder niet altijd zien, Outlook geeft de folder niet weer. Dan is het ook lastig om de mail te verwijderen!


Als Outlook de folder niet aangeeft, dan heb je die niet ingesteld als IMAP.

En alles wat in de spam map terecht komt word na 14 dagen (periode weet ik niet precies) automatisch verwijderd.

Daar staat die: SPAM


Was het de bedoeling dat je e-mail zichtbaar is, @Nick83 ?


Is dit je spam e-mail @Nick83 ? Anders wil ik het plaatje wel weghalen. 


Ik gebruik dit plaatje meer. Het is een email adres wat ik zomaar aangemaakt heb om wat te testen. Ik gebruik het verder niet. Dus op zich niet zo belangrijk.