Skip to main content

Goedemorgen! Mijn moeder moet verhuizen naar een verpleegtehuis. Zij heeft KPN glasvezel, internet, vaste telefoon en televisie.

Zelf heb ik ook KPN glasvezel, hetzelfde pakket. Graag zou ik het e-mail adres van mijn moeder over willen zetten naar mijn KPN account. Zo kan blijft het adres in ‘de lucht’ voor alle instantie's.

Het verpleegtehuis heeft, helaas, Ziggo. Wanneer de verhuizing gaat plaatsvinden is nog onbekend. Kan ook het vaste telefoonnummer worden meegenomen? Het verpleegtehuis is ook in dezelfde woonplaats, dus hetzelfde kengetal.

 

Graag lees ik uw advies!

Hallo @Dento , dat kan een moderator voor je regelen. Geef in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN en het mailaacount op waar het om gaat. Tevens de accountgegevens van je moeder.

 


Goedemiddag JanD! Hartelijk dank voor je bericht. Ik ga op zoek naar het privé gedeelte om de moderator te berichten.


Beste JanD. Inmiddels in het privé-deel van mijn profiel mijn NAW gegevens ingevuld met klantnummer. Echter IBAN en verdere gegevens kan ik nergens ‘kwijt’ .. Zie ik iets over het hoofd? Dank voor je medewerking!


Beste JanD. Inmiddels in het privé-deel van mijn profiel mijn NAW gegevens ingevuld met klantnummer. Echter IBAN en verdere gegevens kan ik nergens ‘kwijt’ .. Zie ik iets over het hoofd? Dank voor je medewerking!

Hallo @Dento je kunt alle vakjes gebruiken waar privé bij staat, alleen te zien voor moderatoren.


Hallo @Dento, het verplaatsen van het e-mailadres is voor een moderator geen probleem. Ik zie dat het profiel volledig is ingevuld, zodoende is het e-mailadres van mevrouw verplaatst naar jouw abonnement, Mocht je nog vragen hebben? Stel ze gerust. 


Beste Jeroen_dB,

 

hartelijk dank voor alle inspanning. Via MijnKPN heb ik gezien dat het e-mailadres van mijn moeder is toegevoegd aan mijn account. Helemaal top!