Skip to main content

Beste. wij gaan verhuizen naar tijdelijk adres . Kan bestaande vaste aansluiting mee. Tv vind ik niet zo erg als dat niet kan, maar mijn email @kpnmail.nl heb ik wel nodig aangezien daar alle informatie op binnen komt die ik nodig heb. als ik blijf betalen, is dat technisch dan mogelijk dat ik emails blijf lezen via laptop/gsm op dat emailadres?

 

hoor graag van u

Een gewoon een verhuizing doorgeven lijkt me toch?


Helaas gaan we Voor 2 maanden naar vakantie bungalow waar ze al Wi-Fi hebben dus dubbel gaat niet 


Ok. En je huidige adres word verkocht? Of word verbouwd en gaat u daarna weer terug?

Het is mogelijk je abonnement om te zetten in een email-only abonnement. Dat kun je na 2 maanden weer een nieuw abonnement afsluiten. En daarna het email adres weer laten verplaatsen naar je nieuwe abonnement. 


Hoi @verhuizing tijdelijk adres, welkom! Ik ga hier kort over zijn: je moet even bellen (0800-0402). Spreek in verhuizing, dan kom je gelijk bij de juiste afdeling uit. We hebben namelijk tegenwoordig een tijdelijk pakket voor verhuizende klanten in situaties zoals de jouwe. Het tijdelijk pakket houdt in dat internet en interactieve televisie komen te vervallen. E-mail, KPN Veilig en (als je het hebt) Spotify en/of Netflix via onze factuur, blijven actief. Daarnaast zit er in dit pakket Digitenne zodat je tv kunt blijven kijken. Heb je ook mobiele abonnementen van ons, dan voorzien we die van 50 GB extra data per maand. Dit tijdelijke pakket kost €25 per maand (plus eventueel de kosten van Spotify, Netflix, extra Digitenne ontvanger). 

Als je de datum weet van de verhuizing naar je uiteindelijke adres neem je weer contact met ons op. Het tijdelijke pakket wordt dan per die datum weer omgezet naar een regulier abonnement. Je kunt dan kiezen uit de abonnementen die we op dat moment aanbieden. Let er op dat internet dan wel helemaal geleverd moet worden. Neem dan ook voor de zekerheid een week of 2-3 voor je laatste verhuisdatum contact met ons op.


Oké super Dank voor uw informatie

Ik ben weer gerust gesteld 

Mvg