Skip to main content

Beste lezer, ik heb mijn abonnement bij KPN (alles in 1) in juli 2023 opgezegd, wegens verhuizing naar Frankrijk. Ik kon mijn email-adres nog een half jaar gebruiken met eventuele mogelijkheid tot verlengen na dieĀ 6 maanden. Ik wil graag weten hoe ik deze verlenging kan aanvragen. mvg Lucienne Emmink

KPNĀ email only is duur, en KPN wil het volgens mij ook liever niet gezien de moeite die je moet doen. Je kunt KPN bellen met het 0800 nummer om dit te regelen. Ik denk dat het via opzeggingen loopt.

Ā 

Heb je al eens overwogen om tegen lagere kosten danĀ een email-only, een provider onafhankelijke email-provider teĀ nemen?

Er zijn aanbieders zoals strato.nl, mijndomein.nl, transip.nl, ..,Ā die voor 3 tot 5 euro in de maand email aanbieden, inclusief een eigen domeinnaam die je kunt kiezen zoalsĀ luc@jouwdomein.nl

Dat is eenmalig alle mails overzetten (veel mensen gebruiken daar de 6 maanden voor) Ā en dan ben je voor de rest van je leven provider onafhankelijk.

Ā 


Hoi @LucfranceĀ .Ā  E-mail only is idd relatief prijzig.Ā  Ā Maar als je toch graag het e-mail adres wilt behouden, laat het mij hier dan even weten. Dan kijk ik wat ik kan doen.


Bedankt voor de reacties. Ik heb besloten om een email-only te nemen bij KPN. Het scheelt me heel veel overzetten. Nogmaals bedankt voor het meedenken. Luc


Zet je gegevens in je profiel voor Erwin.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Of...

Kpn bellen. Vanuit buitenland bellen:Ā +316 1200 1200Ā 

Ik denk ook via het voice response systeem 'opzeggingen' zeggen.Ā 

Let op. Zodra het vervallen is na 6 maanden is dan aanvragen e-mail only te laat.

E-mail only is ā‚¬ 7,50 per maand.Ā 


@LucfranceĀ : Als ik het voor je moet doen, dan moet je me hier wel even een seintje geven als je je profiel hebt aangevuld.Ā 


beste allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels een email-only abonnement via KPN, Scheelt me heel veel overzetten.Ā 

Ā 

Reacties zijn niet meer nodig. Gelukkig nieuwjaar. Luc