Skip to main content

Ik gebruik (probleemloos)Windows Live Mail en krijg toch voortdurend een pop-up met de volgende melding: “de instellingen voor uw account xxxxx@onsnet.nu zijn verouderd”. Wie weet wat er aan de hand is? Alvast bedankt.

Hey @Frencie! Je kunt beter een ander mailprogramma installeren en gebruiken. Windows Live Mail wordt al sinds 2017 niet meer ondersteund door Microsoft. We denken hier graag met je mee, hoe je het beste je mail kunt overzetten naar een nieuw programma. Heb een aantal vragen voor je om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. 

  1. Welk besturingssysteem draait op jouw pc (Windows 7, 8 ,10)? 
  2. Hoe heb je ****@onsnet.nu op dit moment ingesteld? POP of IMAP? 

 

 


Hallo Lisa,

  1. Windows 10
  2. POP3

Heb je een suggestie voor een ander mailprogramma?

Alvast bedankt,


@Frencie :

Maak een nieuw account aan in WLM dat naar hetzelfde emailadres wijst met dezelfde instellingen. Werkt dat nieuwe account wel zonder (extra) (fout-)meldingen ?


Dag @Frencie! Je kunt bijvoorbeeld Outlook gebruiken. Maar ik vermoed dat er al wel een nieuwer mailprogramma op jouw pc staat. Druk op het Microsoft symbool links onderin het scherm en type ‘outlook’ of 'mail’ in. Als het goed is komt er een e-mail app naar voren. 

Nadat je de app geopend hebt, kun je de stappen doorlopen op kpn.com Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple?].