Skip to main content
Antwoord

Verplaatsen alias naar andere mailbox

• November 6, 2019
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik zit in dezelfde situatie. Het overzetten van een planet.nl alias naar een andere mailbox binnen hetzelfde KPN abonnement.

Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Paul van KPN

Hi @Jantje100. Bedankt voor het invullen. Ik heb de aliassen verplaatst zoals gewenst. :relaxed: Als er nog eens vragen zijn dan hoor ik het graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 7, 2019

Hi @Jantje100, welkom hier. Ik help je daar graag bij. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zet bij “persoonlijke opmerkingen” dan de alias, en naar welke mailbox ‘ie moet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 7, 2019

Beste Paul, Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel ingevuld en de gegevens bij de opmerkingen gezet.

Groet.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • November 11, 2019

Hi @Jantje100. Bedankt voor het invullen. Ik heb de aliassen verplaatst zoals gewenst. :relaxed: Als er nog eens vragen zijn dan hoor ik het graag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2019

Hi@Jantje100. Bedankt voor het invullen. Ik heb de aliassen verplaatst zoals gewenst. :relaxed: Als er nog eens vragen zijn dan hoor ik het graag.

Klasse geregeld Paul, bedankt. :grinning: