Skip to main content
Mijn zoon zijn e mail adres hangt nog aan mijn account zodat ik zijn email krijg. Nu heb ik een andere account voor m aangemaakt en wil ik graag zijn email verplaatsen naar zijn eigen account.





hoe doe ik dat?



gr wilfred
Hallo @Wilfred88 , de eenvoudigste manier is doorsturen naar zijn nieuwe adres en daarna op het oude account verwijderen.
Hallo @Wilfred88



Het e-mailadres kan door een KPN moderator verplaatst worden van het éne e-mailaccount naar het andere account. Als je het zelf zou proberen via "adres wissen" en "adres aanmaken" staat het adres drie maanden in quarantaine.



Vul je naam (contractant), postcode/huisnummer en klantnummer in op je KPN forumprofiel.

Vermeld in het veld "persoonlijke opmerkingen" het betreffende e-mailadres en de beide accounts.

Deze informatie is daar alleen zichtbaar voor jou en de KPN medewerkers.



Reactie van een moderator in de regel binnen 24 uur, bij drukte wat langer.



Succes!
Hi @Wilfred88, welkom! Goede vraag. Mij lijkt de optie die RBxx geeft in dit geval het beste. Ik kan de alias verplaatsen van jouw mailbox, naar die nieuwe van hem. Dan hoeft er verder niets verwijderd te worden en dergelijke. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? En zou je me een privébericht willen sturen om welk e-mailadres het precies gaat?
Hi @Wilfred88, welkom! Goede vraag. Mij lijkt de optie die RBxx geeft in dit geval het beste. Ik kan de alias verplaatsen van jouw mailbox, naar die nieuwe van hem. Dan hoeft er verder niets verwijderd te worden en dergelijke. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? En zou je me een privébericht willen sturen om welk e-mailadres het precies gaat?

Ik heb niets meer van je gehoord @Wilfred88 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!