Skip to main content

In mijn persoonlijke gegevens aangegeven dat ik een @planet alias wil verplaatsen van een kpnmail account naar een ander. Krijg op het planet adres nogal wat spam. Door het account “apart” te zetten kan ik iedereen die nog gebruik maakt van dit adres om mail te sturen  makkelijker mededelen dat ik dit uiteindelijk wil opheffen.

Ik kan het adres bij het “oude” account verwijderen, maar niet toevoegen aan het nieuwe account, vandaar dit verzoek

Resultaat van deze poging is zelfs dat het  alias niet meer bereikbaar is

Hallo @AndreWrdn , dat kan alléén een moderator voor je regelen, of nog sneller, even bellen met 0800 0402. Als het via een moderator moet, geef in je profiel het betreffende alias even op en onder welk account het moet komen te staan.

 


Even bellen is niet sneller (er zijn slechts 40 wachtenden voor!) vandaar dat ik alle volgens mij relevante gegevens in mijn profiel opgeslagen hebzodat de moderator van daar uit verder kan gaan (hoop ik)


Hallo @AndreWrdn , dat kan alléén een moderator voor je regelen, of nog sneller, even bellen met 0800 0402. Als het via een moderator moet, geef in je profiel het betreffende alias even op en onder welk account het moet komen te staan.

Vandaag is bellen sneller, probleem is opgelost,

Dank, André