Skip to main content

hallo,

ik heb een kpnabbonement internet/bellen/ tv .     Daarnaast een aparte abonnement voor 2   … @hetnet.nl -email adressen. Kan ik die adressen overzetten op mijn  totale kpnabbonnement.

ik heb het gevoel dat ik nu extra betaal, terwijl dat niet nodig is.   

ik hoor graag een reactie

*Admin: afgesplitst van originele topic

hallo,

ik heb een kpnabbonement internet/bellen/ tv .     Daarnaast een aparte abonnement voor 2   … @hetnet.nl -email adressen. Kan ik die adressen overzetten op mijn  totale kpnabbonnement.

ik heb het gevoel dat ik nu extra betaal, terwijl dat niet nodig is.   

ik hoor graag een reactie

Dat moet kunnen, dat worden dan aliassen onder je bestaande mail-account.

Vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN en de mailaccounts waar het om gaat in, dan kan een moderator er meer aan de slag.

 


Hi @Watervlug, welkom op het forum. 

Dit is mogelijk, je kunt onder elk e-mailaccount aliassen aanmaken. Je huidige losse abonnement voor je adressen moet eerst worden opgezegd. Na de opzegging kun je ze zelf weer aanmaken in Mijn KPN. Voordat we dit gaan doen is het van belang om een back-up te maken van de e-mails, alles wat op de server online staat zal namelijk worden verwijderd. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je bezig nadat je de back-up hebt gemaakt. 

Ik hoor graag van je. 
 


goedendag, ik heb back-ups gemaakt.  echter ik kan het klantnummer dat ik wil opheffen nergens invullen in het account. Hoe geef ik aan welk contract ik wil opheffen. ik heb wel een klantnummer hiervoor.

groeten


Hallo @Watervlug , je kan het veld “Persoonlijke opmerkingen” gebruiken voor zaken die je elders niet kwijt kan in je KPN forum profiel