Skip to main content

Bij het willen verifiëren van het kpn email adres dat ik heb en gebruik in het account van airmiles komt de verificatiemail met een code van airmiles niet in mijn inbox terecht en ook niet in mijn spambox.

Ik heb de klantenservice van airmiles gebeld en die geven doodleuk aan dat deze mailtjes van hen door kpn niet doorgestuurd worden naar mij maar bij kpn zelf als spam in de spambox achterblijft. Airmiles geeft als oplossing aan dat ik een ander email adres moet gebruiken.  Dit kan in mijn ogen niet de oplossing zijn. 

Wat kan ik eraan doen dat de verificatiemail van airmiles toch bij mij aankomt? 

 

Probleem met verificatie is uiteindelijk opgelost. Ik had de verificatiecode 3x per mail aangevraagd bij Airmiles. Echter deze kwamen uiteindelijk wel binnen, uren later, terwijl de verificatiecode met die code binnen 15 minuten moet plaatsvinden. 

In de nachtelijke uren nogmaals de code voor verificatie aangevraagd. Deze kwam wel ruim binnen de termijn van 15 minuten binnen. Deze code succesvol kunnen gebruiken. 

Heeft KPN iets op de achtergrond gedaan dan hartelijk dank daarvoor. Ik sluit echter niet uit dat het probleem van het verificatieproces, mogelijk in tijden van drukte, niet helemaal goed werkt bij  Airmiles. De bewering van Airmiles dat KPN mogelijk soms onterecht mail van hen tegenhoudt zou dan ook niet  juist hoeven te zijn. 

 

Eind goed al goed denk ik maar. Fijne dag gewenst.