HELP AUB..Ik ben een goede klant bij jullie. Tot voor kort werkte mijn email voortreffelijk. Maar er is een probleem welke niet door klantenservice opgelost wordt. Wat is mijn probleem: Tot voor kort werkte mijn mail op mijn iPhone mijn IPad(Apple) en HP computer (Windows 10) Microsoft outlook prima. Plotseling heb ik een probleem dat niemand kan oplossen. Ik ontvang op alle genoemde apparaten mijn binnenkomende email. Doch ik kan niets meer verzenden. Alles werkt op het oog wel en geeft ook aan email verzonden zonder foutmelding. Doch de mails komen nergens aan. Ook niet als ik ze naar mijn eigen stuur. Klantservice KPN en klantenservice van Apple er bij gehad. Apple zegt ligt aan KPN, deze hebben mijn computer overgenomen en zeggen dat alles goed staat. Al ruim 10 uur aan telefoon gehangen nog niets opgelost. Webmail werkt overigens wel goed! Nu verschuilt KPN zich achter het feit dat het wellicht aan outlook ligt. Hoe zit dat dan met mijn IPad en IPhone??? Men weet het niet. Wie wil mij echt helpen??? IK ben met alles al jaren bij KPN. Graag snel reactie aub.Â
Fran
Â
*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking