Skip to main content

Helaas heb ik ook al een hele tijd problemen met mail versturen naar KPN-mailboxen. Soms bel ik degene met een hetnet.nl-mailbox op om te vragen of er misschien een ander mailadres beschikbaar is. Zo niet dan is het dus vervelend dat ze de mail niet krijgen die ik naar hen stuur. 

De mails van mij komen van mijn prive-mailadres via @zeelandnet.nl en via een account bij de ZLTO-organisatie met @zlto.nl, nl.  Ik werk met een apple macbook air. 

Alle andere mailadressen waar ik berichten naar verstuur heb ik dit probleem niet. Nu zou ik er toch wel eens werk van willen maken. 

Hartelijke groet en alvast dank,

Andien

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

@Andien Goense-Bal

Lukt het wel om via de webmail van zeelandnet.nl email naar een KPN emailadres te versturen ? Zo ja, dan ligt het probleem bij jouw laptop.

Heb je zelf een KPN account ? Zo ja, lukt het dan wel om van jouw zeelandnet.nl emailadres email te versturen naar jouw KPN account/emailadres ?


@Andien Goense-Bal 

Een andere mogelijkheid is dat jouw emailadres van Zeelandnet.nl is geblokkeerd door het KPN spamfilter en op de zwarte lijst is gezet (om de één of nadere reden). Stuur dan een email naar abuse@kpn.com met het verzoek om jouw emailadres van die “Zwarte lijst” af te halen.


Welkom @Andien Goense-Bal !

Ik zie dat @Willy22 je al een aardig eind op weg geholpen heeft, maar mocht je nog niet met de abusedesk gemaild hebben, dan mag je eventueel mij ook een privébericht sturen waarin je jouw e-mailadres(sen) vermeldt, en de persoon naar wie je probeert te mailen, en een (ongeveer) datum/tijdstip. Ik kan dan voor je uitzoeken wat er mis gaat en het hopelijk ook oplossen.


Dankjewel voor de aanvullende informatie @Andien Goense-Bal ,

Zoals je zelf al leek te vermoeden in je PM, is het e-mailadres welke je me gaf, er een die niet meer bestaat. Mogelijk dat ik door de informatie die ik nu heb zou kunnen uitzoeken wat wel het juiste e-mailadres is van de betreffende personen, maar zoals je hopelijk zult begrijpen mag ik je dat soort informatie niet geven. Ik vrees dat je even zal moeten proberen om op een alternatieve manier contact te zoeken met de personen in kwestie, om zodoende het juiste e-mailadres te achterhalen.


Ja dat snap ik zeker. Bedankt voor je reactie Raymondt en ik ga de mensen bellen om hun nieuwe emailadres te vragen. Hartelijke groet!


Inmiddels heb ik het nieuwe mailadres te pakken en in het ledenbestand gezet dus voortaan krijgt diegene ook weer de post die ik stuur. 


Fijn te horen dat het gelukt is Andien!