Skip to main content

Goedemorgen,

Ik gebruik mijn mobile om internet te gebruiken op mijn laptop. 

Outlook mail komt wel binnen maar ik kan niet verzenden ?

wat doe ik fout ?

 

groet Tom

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo Tom,

Kan je je antwoord vinden op deze pagina?
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm


Hi @Tom van den Heuvel, welkom op het forum!

Als ik jouw bericht lees, komen er een aantal vragen bij me opborrelen:slight_smile:

  • Je geeft aan dat je via je mobiel gebruik maakt van internet op je laptop. Bedoel je daarmee dat je geen vaste internetverbinding ter beschikking hebt en een hotspot van je telefoon hebt gemaakt? 
  • Je hebt hebt over Outlook mail, maakt je gebruik van een @outlook.nl mailadres? Of gebruik je het programma Outlook om mails te versturen en ontvangen voor een @kpnmail.nl mailadres?
  • Het ontvangen van mails gaat prima begrijp ik, maar het versturen dus niet. Wat gebeurt er precies als je het probeert? Krijg je dan een bepaalde foutmelding te zien?
  • Als het om een @kpnmail.nl gaat (of planet/hetnet/freeler/wxs), zou je dan eens kunnen kijken of het wél goed gaat via de KPN Webmail?
  • Kan je via je telefoon wel mails versturen?

Ik hoor het allemaal graag!


Er is nu een landelijke storing met o.a. de e-mail, dus niets gaat lukken en word je misschien op het verkeerde been gezet.

 


Het is inderdaad net bekend geworden dat er een storing gaande is met de mail. Op dit moment zullen we dus niet zo veel op kunnen schieten, als @Tom van den Heuvel tenminste gebruik maakt van een @kpnmail adres :slight_smile:


We hebben niets meer van je gehoord @Tom van den Heuvel, houdt dat in dat de mail inmiddels weer naar behoren werkt? Of ervaar je nog steeds problemen?

Zou je in het laatste geval de vragen uit mijn vorige bericht willen beantwoorden? :slight_smile: