Skip to main content

Beste allemaal, 

Ik loop al even tegen een vervelend probleem aan, e-mails verstuurd van een @planet.nl adres komen niet meer aan bij één ontvanger. Na het versturen krijgt de oorspronkelijke mail netjes zijn 'beantwoord’ tekentje, verstuurde mail staat in de verzonden items map en ik krijg geen postmaster of andere meldingen. E-mails versturen naar andere (vergelijkbare) ontvangers is geen probleem. 

De ontvanger is een groot buitenlands bedrijf en hebben hun IT team er al naar laten kijken aangezien zij de enige zijn die geen mails van mij ontvangen en dit vroeger altijd heeft gewerkt. Zij geven aan dat de e-mails hun niet hebben bereikt. Zie onderstaand:

We did a message trace in the backend and we don't find any emails from the email addresses ***** or ****** and these emails have not reached our domains.
We need a help, can you please check with the sender if they or their email admins have received any delivery failures from our domains, because we don't find any issues at our end.

Ik lever in zzp vorm een dienst aan het bedrijf, van een IT team aan mijn kant is dus geen sprake. 

Nu lijkt mij dat er serieus naar dit probleem is gekeken aan hun kant, ik heb ook de ticket historie meegekregen. Zou het dan toch aan mij of mijn e-mail account kunnen liggen? 

Communicatie verloopt nu via een Gmail account… 

Mailprogramma is mozilla thunderbird.

 

Alle tips zijn welkom.

 

Met vriendelijke groet,

Thijs

@T.Vinckx 

Stuur een email aan abuse@kpn.com met een kopie van een probleem email in de bijlage van die email. Misschien zijn zij in staat te zien waar het fout gaat.


@Willy22 Dankjewel voor de tip. Ga ik doen.