Skip to main content

Dit probleem heb ik namelijk ook met Windows 10 mail na enige tijd verneem ik dat de mail niet is aangekomen en staat dus ook in verzonden mail map, krijg ook geen bericht van mail niet verzonden wat wel is bij niet correcte adressen!!! 
 

iemand een tip?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Marc v a, ik denk graag even met je mee!

Je geeft aan dat je na enige tijd verneemt dat je mail niet aan is gekomen, dat is omdat je dan van de beoogde ontvanger verneemt dat ze iets niet van je ontvangen hebben?

en staat dus ook in verzonden mail map

Je geeft hier aan dat ze in de verzonden mail map staan, maar bedoel je eigenlijk dat ze daar juist niet staan? 

Verder ben ik benieuwd om wat voor soort mails het gaat, betreft het hier bijvoorbeeld mails met een bijlage? Of mails naar specifieke andere mailadressen? Hoor het graag!


Hallo maja

ze staan in de map verzonden en er zit een pdf (sollicitatie brieven) bijlage bij.

krijg ook geen melding van niet verzonden wat je wel krijgt als het mail adres niet klopt!


Kijk eens bij de instellingen. Hoe staan die bij u? Dit zijn de juiste instellingen:

Dat "imap" kan eventueel "pop" zijn. Rest moet het zelfde staan. Indien u tenminste een @kpnmail.nl adres heeft. Dat heeft u toch wel?


Nick

Bij beide pc,s Windows 10 mail  stond   ssl uitgaande mail niet aangevinkt!? Dit heb ik zelf nooit in gesteld dit vinkje staat dus standaard uit.  ???

probleem dus mogelijk opgelost.

 

Mijn Dank aan Maja, Nick


Heel fijn dat je iets hebt gevonden dat niet volgens het boekje ingesteld stond @Marc v a! Laten we hopen dat de mails met PDF wel worden verzonden nu de beveiligingsinstellingen helemaal correct zijn! @Nick83 bedankt voor je hulp :relaxed: