Hoi ​@Edwin vd Ende. Welkom op de KPN Community! Vreemd dat deze specifieke e-mails vertraagd binnen komen.
Ik heb er geen weet van of deze e-mails van ActiveCampaign door ons vertraagd afgeleverd worden. Eigenlijk heb ik wat vragen voor jou om zo misschien wat meer te weten te komen. Heb je je mailadres ook ingesteld op andere apparaten (telefoon of tablet) en is de mail daar op hetzelfde tijdstip binnengekomen? Heb je ook gekeken in de KPN Webmail of daar hetzelfde tijdstip staat voor ontvangst? En kun je ook vertellen of je je mailaccount als POP of als IMAP hebt ingesteld? En de laatste vraag: Welk mailprogramma gebruik je voor je mail?
Laat maar weten, dan kunnen we vanuit daar weer verder denken.
Ik heb op deverse apparaten mijn mail opgehaald en deze betreffende mail is overal op hetzelfde tijdstip binnengekomen. Ik gebruik IMAP en op mijn werkplek Outlook.
Ik heb van de laatste 3 mails de koptekst geanalyseerd : delay zit in deze stap
Nr 1 van 09-02
# Delay From * To * Time received
0 9 hours cpxdcdir-mh102 → cpxdcback-mh114 9-2-2025, 20:01:37 CET
NR 2 Van 17-02
0 25 hours cpxdcdir-mh101 → cpxdcback-mh114 17-2-2025, 12:18:19 CET
Nr 3 van 18-02
0 37 hours cpxdcdir-mh101 → cpxdcback-mh114 18-2-2025, 11:04:21 CET
Dank je voor het beantwoorden van de vragen. Ik weet niet zo goed wat er misgaat hier. Op de Community is ook iemand van de Abuse-afdeling actief en hopelijk weet ​@Raymondt waarom deze mailtjes vertraging hebben.
Neem even contact op met abuse@kpn.com, inclusief de volledige headers. Wij gaan dan even kijken. De informatie in dit topic is helaas niet voldoende om iets zinnigs te zeggen.
Dank ​@Dennis ABD voor je reactie. Is het inmiddels gelukt om met de Abuse-afdeling hierover in contact te treden ​@Edwin vd Ende ?