Skip to main content

Ik krijg continu dezelfde melding carddav.kpnmail.nl vraagt om uw gebruikersnaam en wachtwoord ik heb geen carddav adresboek. En het idiote is : ik heb bij mijn overstap 5 nieuwe email adressen aangemaakt en er een van verwijderd. Deze verwijderde email daarover krijg ik steeds bovenstaande vraag. Email adres nooit gebruikt en staat ook niet bij mijn accounts in thunderbird.

Als iemand een oplossing weet graag.

Ik heb geprobeerd datzelfde email adres weer aan te maken op kpn.com maar dan krijg ik de melding dat deze al in gebruik is, heel bijzonder allemaal

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @tyn64 heb je dat bewuste account, behalve in TB, ook  bij je mailaccounts in MijnKPN verwijderd?

Dat adres kan dus als zelfstandig account in mijnKPN staan, maar ook als alias onder een bestaand account.

 


Hoi JanD,

sterker nog ik heb dat account nooit in TB werkzaam gehad en ja wel degelijk verwijderd bij mijnkpn. Deze staat er ook niet meer tussen, maar toch de melding dat dit account al in gebruik is


HI @tyn64, welkom hier. 

Wat gek dat je dit te zien krijgt als je dat adres nooit hebt toegevoegd in Thunderbird. Ik denk even mee. Zal ik anders het adres losgeven zodat je het alsnog aan kunt maken? Kijken of het dan opgelost wordt als je het toevoegt in TB. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi @Alex_P wat zijn relevante gegevens die ingevuld moeten worden wil je hier iets mee kunnen?

Laat even weten dan vul ik dien in.


Hi @Alex_P wat zijn relevante gegevens die ingevuld moeten worden wil je hier iets mee kunnen?

Laat even weten dan vul ik dien in.

Postcode, huisnummer en het e-mailadres waar het om gaat. Daar heb ik voldoende aan. :) 


oke doe ik, en je bedoeld neem ik aan het verwijderde email adres?

 

Overigens kan ik in het profiel geen email adres geven heb ik nu bij opmerkingen gezet

 


oke doe ik, en je bedoeld neem ik aan het verwijderde email adres?

Het adres waar het om gaat inderdaad. Geef me even een seintje hier als je dat hebt gedaan. 


Nou heb ik gedaan, zie opmerking bij mijn vorige post

 


Top, dankjewel! Ik heb het adres vrijgegeven, je kunt het nu opnieuw aanmaken. 

Laat je even weten of het is gelukt?


@Alex_P Dank voor de hulp het probleem is nu verholpen, nu wel een extra email adres dat ik niet gebruik maar ja dat is dan maar zo.


@Alex_PDank voor de hulp het probleem is nu verholpen, nu wel een extra email adres dat ik niet gebruik maar ja dat is dan maar zo.

Uiteraard graag gedaan, je kunt het ook weer verwijderen. 


hihi ja maar ben bang dat als ik het verwijder hetzelfde gezeur weer opnieuw begint 🙂


hihi ja maar ben bang dat als ik het verwijder hetzelfde gezeur weer opnieuw begint 🙂

Zullen we het avontuurtje aangaan? 😉