HELP HELP HELP!!!!!
Na overname contract bleek het Telfort E-mailadres van mijn ex nog gekoppeld aan mijn abonnement/contract. Omdat haar e-mailadres nog zo was gekoppeld ging een bestelling van haar voor wijziging abonnement en haar extra producten niet goed en werd dat op mijn abonnement en naar mijn adres gestuurd.
Om het op te lossen gebeld met de klantenservice en werd mij verteld dat ik haar e-mailadres uit mijnKPN-id moest verwijderen. Als zij dan een nieuwe MijnKPN-id zou aanmaken, welke ze al had met ook haar eigen e-mailadres, zou het allemaal geregeld moeten zijn en zou ze ook toegang behouden tot haar e-mail.
Ik nog voor de zekerheid gevraagd of het echt goed zou gaan en niet dat haar hele e-mailaccount verwijderd zou worden!!!!! Nee dit moest zo en kon geen kwaad.
NOU DAT BLIJKT DUS NIET ZO TE ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!
Haar e-mailaccount is nu dus helemaal verwijderd zeggen ze na diverse telefoontjes met de klantenservice. Ze hebben van alles geprobeerd en zeggen nu dat het helemaal weg is en niet meer teruggezet kan worden. Alles is weg, al haar e-mails.
HELP HELP HELP HELP!!!!!
ik ben echt radeloos, we hadden al ruzie maar nu wordt het echt oorlog. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Er moet toch een manier zijn om het e-mailaccount te herstellen!!!!! Het kan toch niet zo zijn dat je door het verwijderen van een e-mailadres uit je MijnKPN alles kwijt bent????
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen met hoe dit opgelost kan worden. Er moet toch een back-up zijn een achterdeur een mogelijkheid om het terug te krijgen?????
Bij welke afdeling moet ik zijn om het op te lossen? Ik neem aan dat er een IT afdeling is naast de telefonische klantenservice die hierbij kan helpen.
Jerry