Skip to main content

HELP HELP HELP!!!!!

Na overname contract bleek het Telfort E-mailadres van mijn ex nog gekoppeld aan mijn abonnement/contract. Omdat haar e-mailadres nog zo was gekoppeld ging een bestelling van haar voor wijziging abonnement en haar extra producten niet goed en werd dat op mijn abonnement en naar mijn adres gestuurd.

Om het op te lossen gebeld met de klantenservice en werd mij verteld dat ik haar e-mailadres uit mijnKPN-id moest verwijderen. Als zij dan een nieuwe MijnKPN-id zou aanmaken, welke ze al had met ook haar eigen e-mailadres, zou het allemaal geregeld moeten zijn en zou ze ook toegang behouden tot haar e-mail.

Ik nog voor de zekerheid gevraagd of het echt goed zou gaan en niet dat haar hele e-mailaccount verwijderd zou worden!!!!! Nee dit moest zo en kon geen kwaad.

NOU DAT BLIJKT DUS NIET ZO TE ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!

Haar e-mailaccount is nu dus helemaal verwijderd zeggen ze na diverse telefoontjes met de klantenservice. Ze hebben van alles geprobeerd en zeggen nu dat het helemaal weg is en niet meer teruggezet kan worden. Alles is weg, al haar e-mails. 

HELP HELP HELP HELP!!!!!

ik ben echt radeloos, we hadden al ruzie maar nu wordt het echt oorlog. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Er moet toch een manier zijn om het e-mailaccount te herstellen!!!!! Het kan toch niet zo zijn dat je door het verwijderen van een e-mailadres uit je MijnKPN alles kwijt bent????

 

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen met hoe dit opgelost kan worden. Er moet toch een back-up zijn een achterdeur een mogelijkheid om het terug te krijgen?????

Bij welke afdeling moet ik zijn om het op te lossen? Ik neem aan dat er een IT afdeling is naast de telefonische klantenservice die hierbij kan helpen.

Jerry

Het is niet mogelijk om dit terug te draaien. Telfort mailadressen zijn ook niet meer aan te maken. Helaas zijn de mails en het adres volledig weg.


@JerryM 

Dit is GEEN beste beurt van de KPN klantenservice. Als jouw ex ook bij de KPN zit dan had de Klantenservice dat emailadres /-account simpelweg kunnen verplaatsen naar het abonnement van jouw ex.

Was dat een account dat eindigde op @telfort.nl ?

Als je een alias verwijdert is er geen vuiltje aan de lucht maar als je een account verwijdert dan is alles - jammer maar helaas - ook alle email van dat account verdwenen.

Je kunt echter wel een nieuw account aanmaken dat eindigt op …….@kpnmail.nl en daar dat oude Telfort emailadres als een alias aanhangen. Maar dan moet je eerst die reservering van dat emailadres laten verwijderen. Dat kan ook via de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ). En dan het emailaccount/-adres laten verplaatsen naar het abonnement van jouw ex.


Beste Willy, Bedankt voor je reactie. 

Het betreft inderdaad een @telfort account. 

Als ik het goed begrijp bedoel je dus dat wel de hele e-mail historie weg is, ook als je het @telfort adres als alias aan een nieuwe @kpnmail.nl hangt. Maar als je het alias daarop aanhangt dat dan wel alle "toekomstige” mails weer ontvangen kunnen worden?

 

 

 


@JerryM 

Ja hoor, dan komt er inderdaad weer email binnen op dat emailadres. En dan kun je dat emailadres laten overzetten naar het abonnement van jouw ex (op voorwaarde dat die ook bij de KPN zit). Beide kun je met 1 telefoontje regelen (zie hierboven).


@Willy22 

Bedankt voor je reactie, ik ga het aan haar doorgeven.


Hallo @JerryM, ik ben bang dat zoals @Willy22 al aangeeft alle e-mails weg zijn. Die kunnen we niet meer tevoorschijn halen. Het enige dat mogelijk is, is om het e-mailadres weer vrij te geven. Zou je dan even het e-mailadres willen vermelden in jouw profiel? Dan kan ik het vrijgeven, zodat het weer aangemaakt kan worden. 


@JerryM 

Het laten overzetten naar een ander abonnement en de reservering laten verwijderen kun je via de KPN klantenservice maar ook via dit forum.


@Jeroen_dB en @Willy22 

Bedankt voor de reacties, ik heb alle info doorgestuurd naar mijn ex en gevraagd of zij het verder zelf gaat regelen of dat ze wil dat ik nog wat doe. Als ik nog wat moet doen voor haar dan laat ik het weten.

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie hulp.

 


@JerryM 

Nog een laatste reactie.

Als jouw ex het POP protocol gebruikt in haar emailprogramma dan is het waarschijnlijk dat zij nog een kopie heeft van haar emails. Gebruikt zij daarentegen IMAP, tja dan zijn “de rapen gaar".