Skip to main content
Beantwoord

Verwijderde alias opnieuw aanmaken als e-mailadres

• December 17, 2023
  • 2 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik ben nieuw bij KPN en heb al een drietal e-mailadressen aangemaakt. Ik heb er twee extra aangemaakt, maar kreeg de melding ‘Het opgegeven e-mailadres is niet beschikbaar’. Vermoedelijk deed ik dat niet hier:

Maar hier:

Daarop heb ik waarschijnlijk een alias aangemaakt en dat was niet de bedoeling. Nu ik die heb verwijderd en opnieuw 1 van de 6 mailadressen aan probeerde te maken, kreeg ik deze melding. Moet ik nu 3 maanden wachten voordat dat e-mail ‘vrijgegeven’ wordt? Het lijkt me niet dat deze al eerder vergeven waren.

Beste antwoord door RBxx

Hoi @W-G 

Als je een aangemaakt alias weer verwijdert, dan staat er inderdaad een reservering op van drie maanden. Als je belt met klantenservice op 0800-0402, dan kan de KPN medewerker deze blokkade verwijderen en kan je dit e-mailadres meteen weer aanmaken als account i.p.v. alias.
Is het wel een @kpnmail.nl adres? Voor een e-mailaccount is dat de enige optie.

KPN is bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur op werkdagen, zaterdags van 08.00 tot 17.00 uur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 17, 2023

Hoi @W-G 

Als je een aangemaakt alias weer verwijdert, dan staat er inderdaad een reservering op van drie maanden. Als je belt met klantenservice op 0800-0402, dan kan de KPN medewerker deze blokkade verwijderen en kan je dit e-mailadres meteen weer aanmaken als account i.p.v. alias.
Is het wel een @kpnmail.nl adres? Voor een e-mailaccount is dat de enige optie.

KPN is bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur op werkdagen, zaterdags van 08.00 tot 17.00 uur.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2023

Dan ga ik dat doen. Hartstikke bedankt, Ruud!